مجاهد مجازی

(وب نوشت های مهندس مهدی حق وردی طاقانکی )

نحوه طراحی شخصیت Gabriel در بازی Castlevania
ساعت ٦:٢٢ ‎ق.ظ روز پنجشنبه ۱۳٩٠/۱/٢٥  

 نحوه طراحی شخصیت Gabriel در بازی Castlevania و اینکه او در بتدا به عنوان یک بربر طراحی شده بود.

سازنده بازی Castlevania Lord Of Shadows یعنی اقای David Cox در سخنان اخیر خود گفته است که کارکتر اصلی بازی (شخصیت Gabriel) در ابتدا به صورت یک بربر طراحی شده بود تا اینکه اقای Kojima به من گفت که باید در این کارکتر یه بازنگری انجام دهم.


در طی مصاحبه انجام شده توسط اقای Cox با Joystiq , وی گفت که کوجیما در مقایسه ای با متد جدید گابریل گفت کسی توانایی برقراری ارتباط با این شخصیت جدید بربر را دارا نیست.


بر طبق سخنان اقای Cox:
من در ابتدا کارکتر اصلی را به صورت یک شخص از نژاد بربر طراحی کردم درست همانند کارکتر اصلی سری Castlevania ...من به توکیو رفتم و با کوجیما در رابطه با این بازی ملاقات کردم و به وی گفتم که من بسیار از طراحی این کارکتر خوشحال هستم...و کوجیما به من گفت نه!
و شما برای موفقیت این شخصیت باید بازنگری در طراحی ان به عنوان یک بربر انجام دهید.

کوجیما گفت که ما کارکتر Snake را در ابتدا به این صورت طراحی نکردیم و به مرور این شخصیت را به سمت تغییرات و پیچش های مختلفی سوق دادیم تا به جایی که الان حضور دارد رسیده است . حتی در طراحی Snake به نکات ظریف و کوچکی همچون ابرو و رنگ چشم نیز توجه شده است.شما باید به طور مداوم بر روی کاکتر اصلی بازی کار و تلاش کنید .به نظر من اگر بخواهید با این شخصیت داستان تراژدی همراه با عشق را بیان کنید موفق نخواهید بود و کسی توانایی ارتباط برقرار کردن با این کارکتر بربر را ندارد.

و در پایان ما متقاعد شدیم که برگردیم و کارکتر خود را مورد باز نگری قرار دهیم و حالا من از کاری که انجام دادم خوشحال و راضی هستمو اگر این بازنگری را انجام نمی دادم بازی به جایی که الان است نمی رسید.

الان کارکتر جدید به نظر من بسیار خوشایند است وحالا گابریل دیگر یک قهرمان مصنوعی نیست بلکه یک انسان عادی است و حالا شخصیتی باور پذیر پیدا کرده است.داستان بازی یک داستان غمگین است و اقای Robert Carlyle's به ما کمک بسیاری کرد تا گابریل به معنای واقعی زنده گردد.

اقای Cox گفت که ما در ابتدا برای نقش گابریل اقای Gerard Butler را در نظر گرفته بودیم که به دلیل مشغله ی کاری, موفق به اغاز همکاری با وی نشدیم.و در نهایت شخصی به ما Robert Carlyle's و او شخصیت گابریل را دوست داشت و به ان احساس نزدیکی می کرد و ما کارمان با همکاری با رابرت اغاز کردیم.و افرادی نظیر Patrick Stewart, Jason Isaacs, Natascha McElhone کمک بسیاری به ما کردند.

اطلاعات بیشتر از شخصیت گابریل رو می تونید از US PS Blog از طریق اقای Cox کسب کنید...
این بازی قرار است برای کنسول های X360 و Ps3 , در تاریخ پنیج اکتبر در امریکا و هفت اکتبر در اروپا عرضه گردد.

 

منبع:

http://www.bazyrayaneh.net/forum/showthread.php?p=158373

 http://www.vg247.com/2010/09/23/cast...rian-says-cox/